Finalen!

Alla ni som såg melodifestivalen igår vet nog vem som vann, det var så sjuk nära att Carolina af ugglas skulle vinna och det ville jag inte. Men vi får hoppas att det går bra för Malena. Men iallafall min vecka har varit sådär, har haft feber och varit sjuk tors-fre. Men nu känns det bättre. I dag är det läxa som gäller, har 3 prov och 1 inl. nästa vecka. Så det är bara och plugga. Ska förensten se twilight med Elina om en stund, håller på läsa första boken och den är verkligen beroendeframkallande.

Sportlovet

Mitt sportlov har varit jätte bra förutom att jag har varit jätte trött, men det är man väl alltid elr?
Första helgen var jag på läger i lycksele, det var jätte skoj. på lördagen åkte vi slalom det var super
´fint väder sen for vi till lägergården och packade upp våra väskor. Söndagen for några till djurparken
och några till backen. Jag och mina kompisar for till djurparken, det är mke bättre och vara där på vintern
för man ser alla djur så mke bättre. på måndagen or vi till Badhuset och badade. Jag och några kompisar
for hem lite tidigare och gjorde ett bus i killarnas rum, men som vanligt gick det lite för långt så det blev inte lika
kul som vi trodde att det skulle bli. Sen på TIsdagen for vi till backen, det var dock inte lite fint väder
men det gick att åka ändå. Vi fick hamburgare innan vi for hem. Vid 6 tiden var vi tillbaks i Ume. Det var
skönt att komma hem och få ha sportlov...................I två dagar. För på fredagen var det dags igen med
läger fast denna gång var jag ledare och det är alltid roligare. Vi kom dit på morgonen och lekte några
lekar och sen for vi till bräntebacken och var där i några timmar, det kändes som om man var liten igen (HAHAHA)
Senare på kvällen spelade jag, rebecca óch maud upp ett drama det var jätte kul. Skulle vilja göra det oftare, gillar
att spela teater. På lördagen hände det väl ungefär samma saker förutom att vi var på badhuset oxå och när vi var på
bräntebacken så satte jag och Rebecca upp en tipsrunda ............ i Djupsnön. Man fattar ju hur det gick (HAHAH)
Men barnen tyckte det var kul iallafall det är ju vitsen. Den kvällen var jag väldigt trött sådet blev en tidig kväll för mej,
jag tror det blev typ halv 9. Det var iallafall skönt att få sova länge.

Ja, så var mitt sportlov!

Ciao/E

* Lägger ut lite bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0