Skolan....en ny termin.....

Hej!
Har inte orkat blogga på ett tag nu, har varit så slö.
Men iallafall så nu har skolan börjat, orkar verklingen inte med det men som ni vet måste ju man.
Under jullovet har jag ju varit med sanna som ni vet om ni har läst mina förra inlägg, sen har jag ju varit och shoppat på mellandagsrean, det blev inte så mke det här året. Men en liten present till mama för att hon fyllde år så grattis till mor min i efterskott. Hon fick lite småsaker. Idag har jag ju varit i skolan som säkert många av er andra oxå har varit, vi började dagen med att träffa våra nya mentorer Frida och Anti, Anti har vi ju haft som extra lärare förut men Frida har jag aldrig träffat förut men hon verkar snäll och cool tycker jag iallafall.


Men hare gött/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0