Sanna gästbloggar!

MItt namn är sanna westerberg. Jag bor i skellefteå, bergsbyn.

Idag såhar vi vart på stan . stan i umeå är mke större än skeå kan jag tala om för dig.
jag hanlade klubbbor till min  kompis josefin. Och josefin , du vet ingenting om du läser det här haha.
Emelina handlade en present till sin mor. Den var fin minsann.
Vi åt på frasses, och av ngn konstig andlening såg jag albin i min klass där, det var lite mysko, va gjorde han där, an man undra ?
Sen handlade vi bara en massa godis som vi ska sitta och trycka i oss ikv. gott..
Imorgon vet jag inte riktigt vad  som händer, bara att jag ska hälsa på min faster som bor i Umedalen? (kan det heta så?) men det blir säkert bra. hon brukar då laga god mat iaf :)




bYE bye

/ s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0