I want summer

Hej!
Har varit jätte dålig på att blogg nu på sistone. Har inte haft någon lust.
Men det känns som om jag måste ta mej tid att göra det.

Måndag och tisdag kändes som om dom aldrig skulle ta slut, jag väntade på svar från ortopeden. Nu är det bara att träna. Biten som for runt i mitt knä är på plats, känns skönt. För jag ville verkligen hinna åka slalom den här vintern.

Måndag: vi började med NO´ och vi pratade om tyngden, som jag inte fattar nått av :S  
Sen fortsätte vi med svenska och matte. Sen blev det lunch och Idrott. Våran eftermiddag bestod av engelska och slöjd.
Vi ska föresten få muffins nästa måndag för att vi hjälpte till´att städa.

Tisdag: Svenska, matte och SO hade vi på morgonen, det är nog den drrygaste morgonen som vi har. Vi har itnte lunch för än 12. Sen blev det NO och tyska. slut på dagen

Onsdag: Hade sovmorgon tills vi skulle till ortopeden. Jag och mamma for på stan en stund efter eftersom det inte var någon ide att fara tillbaks till skolan, vi slutade ju 12.50 och vi var väl klara där vid. Vi fickade och för och köpte nya mysbyxor till mej :D tackar mama! <3

Idag: Vi började med mentorstid, vi pratade om vilken stämmning det var i klassen och att det har varit vissa som har skolkat, inte bra att börja terminen med det! :( Sen hade vi svenska har börjat förbereda min redovisning som vi ska ha på måndag. Sen var det idrott, jag var med för första gången på länge, kändes väl bra. Sen hade vi mer NO fattar fortfarande inte :S jag känner mej ganska trög att måsta fråga hela tiden och aldrig fatta :D sen hade vi engelska och So Idag var det så sjukt kallt NU BEHÖVER JAG SOMMAR OCH LAPPIS <33333
Nää nu ska jag sluta för nu ska jag se vänner.

Hare gött`/ E


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nu har du chans att bli illustrerad av mig. Skriv bara en kommentar hos lilostar.blogg.se

2009-01-15 @ 20:20:37
URL: http://lilostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0