Julafton

Till en början vill jag önska er en God Jul! :D

Dagen började med att vi fick ett paket, det var en kamera, johanna och jag fick varsin.
Sen började vi göra iordning julbordet.....såg Kalle Ankas jul....... öppnade paket.......såg en film.......... och nu sitter jag framför datorn. :D
En julafton att komma ihåg, 2008as julafton är över.... :D
I morgon ska jag till mormor och morfar och äta sen ska jag slappa.


Love/EM <3                   Filmen jag såg....         


                                      Kameran jag fick <33333
                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Heej jag undra om du ska på vinter lägret :P



// Cornelia

2009-01-17 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0